MENU
Al Timone

Evenementen organisatie

Al Timone

Een evenement organiseren is het stressvolste werk dat je kunt hebben. Het staat bij de top 10 van stressvolle beroepen. Naast jouw baan als leidinggevende, manager, HR medewerker, secretaresse et cetera kom je snel in een situatie terecht van overbelasting. Als het organiseren van evenementen niet jouw passie is, geef het dan uit handen.

Te vaak word ik pas ingeschakeld als het water al aan de lippen staat en er geen tijd meer is om het evenement te redden. Je hebt dan veel tijd gestopt in - en veel geld uitgegeven aan een evenement, dat zijn doel niet heeft bereikt. Een evenement organiseren kost nu eenmaal veel tijd en aandacht.

Mijn naam is Helma Starink. Ik ben een ambitieus persoon, die door kennis vergaren, doen en aanpakken veel ervaring heeft opgedaan in de evenementenbranche. Omdat ik veel passie voel voor het vak, Evenementen Organisatie, heb ik mijn bedrijf Al Timone opgericht.

Al Timone is de Italiaanse vertaling van ‘Aan het roer’.    

Met Al Timone sta ik voor jou aan het roer en neem planning en regelwerk uit handen bij het management van diverse evenementen.

Door goed te luisteren, samenvatten en doorvragen, kom ik tot de kern van jouw wensen en ideeën. Met jouw doel in het vizier zorg ik voor maatwerk. Samen met mijn netwerk maak ik jouw evenement, (product)presentatie, congres of ander belangrijk evenement tot een succes.


“Helma will find a way, to weather any storm, with a smile :)” 

Emin Kececi


Uiteraard rekening houdende met jouw wensen en budget verzorg ik een event op maat. Mijn gedegen financiële achtergrond staat garant voor een uitstekende budgetbewaking. Dankzij mijn uitgebreide netwerk kan ik voorzien in vrijwel elke wens op het gebied van locatie, catering en entertainment.

  •  Ik maak van te voren een planning van de werkzaamheden en de mogelijke tijd die dit gaat kosten. Ook wordt er geïnventariseerd welke mensen en middelen er nodig zijn. 
     
  • Bij de organisatie stem ik zowel interne als externe mensen en middelen nauwkeurig op elkaar af. Passend bij een goede uitvoering van de geplande werkzaamheden.
     
  • Vooraf aan het evenenement ontvangen de medewerkers op prettige manier een mondelinge instructie. Ik maak gebruik van een draaiboek. Zodat iedereen weet wat hem of haar te doen staat. Want duidelijkheid en structuur stelt iedereen in staat om het beste uit zichzelf te halen.
     
  • Tijdens het evenement houd ik de coördinatie stevig in de hand en controleer ik regelmatig of alles goed en op tijd verloopt.
     
  • Na afloop evalueer ik samen met de medewerkers, Opdrachtgever , locatie et cetera.

Geef het evenement met een gerust hart uit handen, zodat jij samen met jouw gasten kunt genieten van het evenement.

Mijn motto is:  'Ik sta aan het roer, maar jij staat op de boeg.'

“Ik ken Helma als een enthousiaste en gedreven ondernemer. Ze is daadkrachtig, empathisch, creatief en staat open voor nieuwe ideeën. Ze weet hierdoor goed in te schatten wat er nodig is om een evenement tot een succes te maken! Ik zou haar het liefst omschrijven als de kapitein die aan het roer van elk evenement zou kunnen staan. Ik hoop vaker met haar samen te mogen werken.”

Maico de Haan


 


Diensten          Contact            

 

 

 

 

Referenties

" Helma heeft voor mij een onvergetelijk feest georganiseerd. Zij heeft aan een half woord genoeg en denkt graag mee zonder haar idee├źn op te dringen. Ik kan het iedereen aanraden, als je een zorgeloos feest wilt, om met Helma in zee te gaan. "

Bekijk meer referenties

Contact

Al Timone Evenementen
Helma Starink
06 - 23 41 70 13
helma@altimone.nl

Webdesign by RETO Copyright 2019 Al Timone